Halsont medmera..

Ajajaj min hals!! Fan vad jag hatar halsont och jag har haft det flera gånger den senaste månaden!! Tror det beror på dålig sömn och ätit dåligt så imunförsvaret blivit nedsatt, men det får väll bli en bättring på det! =)
Sen vill jag ju gymma men det går inte när halsen gör såhär ont, jag provade idag på idrotten då vi hade gym och det räckte med att jag bara gick lite på rullbandet så gjorde det ondare så det var bara att ge upp..
Men imorgon har jag tänkt att gymma no mather what faktiskt, om jag inte kan springa och bli anfådd så kan jag ju åtminstonde träna armar och ben, kanske mage och så, och ta det lugnt men ändå träna, det borde inte vara farligt eller?? något som vet??

Morgonen började inte som vanligt med en kopp nybryggt kaffe utan idag blev det mynta tee med honung vilket är bra för halsen +  1 alvedon och ett stoort glas c-vitamin, vilken huskur va?? ;)
I skolan tapetserade vi klart nästan hela camillas bås så på måndag hinner vi börja med mitt, jääjj!  sen efter skolan kom Matte och mötte mig så åkte vi in till stan där jag köpte en ny mascara vilket verkligen behövs märkte jag imorse ;p
aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen torka och platta håret för mathias kommer hit ikväll och sover.
Han ville att jag skulle fixa det mysigt också så fick ju lite press på mig så bäst att börja nu och se hur mycket jag hinner, hihi.
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Sandra

sv: jag har fatiskt ingen aning än, kan skriva när jag vet :)

2009-03-04 @ 21:34:16
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Millan

Nu vet du hur jag och min hals har det ;) har massa olika knep. kolsyra, C-vitamin, te te te och mer te, halstabletter, starka tuggumin :) där har du lite och välja på :)

Imorn är de gymmet som gäller!!

puss på dig

2009-03-04 @ 21:38:45
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

Okej, tack för hjälpen!

du ska få ett tipps om din blogg.... skir OFTARE!! (a) hihi (a)

2009-03-04 @ 21:50:55
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0