GODNATT!

Nu ska jag strax krypa isäng då jag imorgon ska upp och iväg och jobba, och när jag ändå e inne på jobb så måste jag bara säga att jag verkligen beundrar att Mathias klarar av sina arbetstider, han jobbar nämligen mellan 19.00-03.00 och sedan städning till ca 04.00, på helger! Både fredag och lördag, uschusch det vet jag inte om jag skulle klara, visst man får ju bra pengar och så men ändå, hela helgen försvinner, man måste vara upp inprincip hela natten och sedan sova bort hela dan, och då får man ju inte direkt någon helg eftersom nästan hela försvinner, menmen beundrar iaf folk med sånna arbetstider för det kan inte vara roligt ;p

På måndag ska jag försöka hinna iväg och dela ut CV, måste verkligen ha ett jobb nu!! Ingen som jobbar någonstans där det behövs folk, eller vet något ställe som tar emot extra-arbetare?? =) Tacksam för tipps!
Men nu ska jag krypa ner under mitt varma sköna täcke och sova min skönhetssömn haha =)
puss!!
<33


Kommentra
Jag har talat: Nenne

haha, har inte du fattat att det är du och Camilla som kommer att bli lejade för det jobbet? ;) Annars så får Jonathan ta över det jobbet medan jag står på sidan och ger order :)

2009-03-08 @ 02:09:51
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Du gå in på arbetsformedlingen, platsbanken o sök på sommarjobb. Kolla runt där o maila el skikca cv:n. Kan hjälpa dig nästa gång du kommer hit om du vill. Jag vet att det finns några servitris jobb som de nu har öppet hus till den 20 mars o 23 mars om du ska hänga med mig o Richard.

2009-03-08 @ 10:57:32
Jag har talat: Jezzica

Gjorde testet, fel på sport, namn och födelsedag... jävla skit...

2009-03-08 @ 21:15:14
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0