GODMORGON =)

Aa eller nu är det väll kanske inte morgon men ändå..
Jag vaknade före klockan idag! =D Hade ställt den på 10:30 men vaknade vid 10-tiden av mig själv, lite konstigt med tanke på att jag la vid klockan 2 menmen inget att klaga på iaf! =D Har ju blivit duktig på senaste, kanske en ändring på gång?? =)

Jag gick iaf upp och gjorde en kopp kaffe, sedan gick jag ner och tränade magen lite i min träningsstol, jag försöker hinna med att göra det morgon eftermiddag och kväll, alltså 3 gånger om dan men det är inte alltid det går, det känns som det har börjat ge resultat sakta men säkert, men magen ska ändå inte vara fin förens bikinin ska på så det är ju ett tag kvar ;) Bara jag inte tappar lusten av att träna, men då får väll ni peppa mig så jag kommer igång igen eller hur?? ;)
Efter jag tränat så hoppade jag in i duschen och sedan drack jag mitt kaffe och smörjde in hela mig från topp till tå men olika krämer =) Och sedan tog jag på mig ett par mjukis och ett linne, behövs inte så fina kläder när man ska städa direkt ;)
Nu sitter jag här och skriver och ska strax sminka mig lite granna och sedan fixa håret =)
Kanske uppdaterar senare.
Puss
<33



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0