GODMORGON!

Har ni ställt fram klockan e timme nu?? om inte så spring och gör det!! jag blev påmind om det imorse när klockan ringde vid 11, tänkte vara duktig och kliva upp hyffsat men nehe då va klockan helt plötsligt 12...
Idag kommer ju familjen lagerqvist hit och firar mig i efterskott så vi ska fika, prata, umgås, öppna paket och ha det trevligt =)
Vad ska ni görs idag då??=)
Aja nu ska jag fixa mig iordning sedan städa och sen får ja väll se om mamma behöver hjälp med bakningen.
puss<3


Bild på mig och Julia från sommaren!

Kommentra
Jag har talat: Millan

jadå klockan är framställd. Idag ska jag försöka bli frisk, själv?

2009-03-29 @ 14:17:53
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0