GODMORGON!!

satan va skönt det var med en sovmorgon!! =) det vill man garanterat hja oftare!! just nu sitter jag och sminkar mig =)
och jag vill börja med en sak i dethär inlägget, du som fråga hur fan va kunde måla i lösnaglar och om de bara e skolk eller, det gåt skit bra med lösnaglar! naglarna har ju fan inget med målerit att göra, eller målar du med naglarna? ;) knäppa byxorna är myyyycket svårare med lösnaglar än vad det är att måla =)
och sen till människan som kommenterade med namnet LOL ditt namna stämmer bra in på dig själv, lol hahahahaha!! tönt asså, en liten fegis e du, väx upp och stå för va du tycker istället för att sitta bakom en skärm och skriva från anonymt som en liten kyckling..

aja tillbaks till gårdagen =) jag blev aldrig sittande hemma, jag drog iväg till Fredrik, en kille som precis flyttt hit typ, vi tittade på film och lite så, sen kom jag hem vid halv 12 och då hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för kvällen.

Nu måste ja gör mig helt klar så ja inte blir försenad till älvsjö mässan, det är ju trädgårdsmässan där och några från våran skola står i ngr montrar där så vi ska dit med klassen och titta lite, det roliga e att vi behöver bara gå dit och ta närvaro sen får vi gå när vi vill så ;)
hejdå<33


Kommentra
Jag har talat: Millan

kuul :) TrädgårdsmässTan :)

2009-03-27 @ 10:17:43
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0