GODMORGON!

Godmorgon alla pigga och glada, eller aa alla andra också för den delen haha =)
Dom flesta är väll säker på jobbet eller i skolan medans jag sitter här i toffs, jeans och mjukiströja och har precis rakat benen ;p
Ska strax sminka mig och fixa håret lite och sedan ska jag dra till skolan på detdär utvecklingssamtalet jag ska ha på 20 min, känns ju vääldigt onödigt menmen det är inget vi elever kan påverka ändå..

Efter samtalet drar jag raka vägen till gymmet och tränar skiten ur mig haha!
Sedan blir det hem, duscha, fixa mig och höra med Mathias när han tror att han kommer hit, han ska nämligen sova här i natt igen =) det var länge sen nu, senast i fredags natt så ca 1 vecka sen.. Vi har inte gjort något sen dess heller, bara träffats några snabba minuter i skolan och pratat väääldigt lite så det ska bli kul att äntligen göra ngt igen, även om de förmodligen bara kommer bli titta tv och sova typ ;pp
aja nu ska jag börja sminka mig.
puss!!

Kommentra
Jag har talat: Krille

Hejsan!



Ser att du älskar kommentarer så jag tänkte glädja dig lite nu då. :P



Såg också att du skrivit ett inlägg i en blogg om bloggdesign så därför tänkte jag också passa på att tipsa dig om en site jag tror du skulle gilla med tanke på var jag hittade länken till din blogg. :)



www.bloggdesign.nu - communityt för bloggare och alla intresserade av bloggdesign. :) Där skriver jag artiklar om tips för hur man kan göra sin blogg finare och lägger ut funktioner för att underlätta arbetet för er. T.ex: kan du titta på dessa två funktioner:



Smilies till bloggen: http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&id=45



Styla kanter: http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&id=58



Det finns även en funktion att ladda upp egna bloggdesigner och ta del i tävlingar om andra, sälja och köpa designer och mycket, mycket mer.



Du är så välkommen att titta in om du tycker detta låter intressant. :)



Ha det bra!



mvh, Krille

2009-03-12 @ 14:25:49
URL: http://www.bloggdesign.nu

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0