GODMORGON!

Nu är klockan strax halv 7 och jag har varit vaken i 1 och en halv timme redan, börjar piggna till nu iaf så det är skönt =)
Direkt när jag vaknade så hoppade jag in i duschen och när jag sen va klar och stängde av den så frös jag som bara den så jag tappade upp ett litet bad med riktigt varmt vatten och sen låg jag där i kanske 15 min, efter det skuttade jag upp, smorde in mig och fixade mig iordning.
Åt en stadig frukost och drack en kopp kaffe =)
Låter ju som en bra start på dagen så hoppas den här bra starten håller i sig så allt flyter på.
Ska försöka hinna klart att tepetsera hela camillas bås idag och sen börja i mitt, om vi e riktigt duktiga och inte sätter oss ner och latar(som vi brukar) så borde vi hinna med både mitt och camillas bås, så hoppas, för då gör vi ellens imorgon och sen e vi klara! =)

Efter skolan idag ska jag följa med camilla för hon ska titta synen och sen åker vi till outlet där jag ska lämna CV:n hoppas jag får napp denna gång!!!!
aja nu måste jag dra till bussen och åka mina 90 minutrar till skolan.. tur att det finns musik!!!! =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0