FREDAG!

då va ja tillbaks hemma igen då efter mäsan, ja var väll där i kanske 20 min, va så himlans tråkigt, bara assa tater och gubbar som gick i snigelfart typ ;pp
Så jag hälsade på Niklas som stod på mässan och köpte även en cola till honom och sedan åkte jag  hem igen , så himlans nödvändigt var det ;p
Nu hemma ska jag bara ta det lugnt, dricka kaffe kanske städa och tvätta lite, och försöka äta så lite som möjligt för kväll ska jag nämligen på restaurang med mamma, pappa, jeanette och hennes pojkvän jonathan och dom har så himlans god mat på restaurangen så jag måste få plats med myycket!!! haha! =)
vad ska ni göra denna underbara fredag?? ;)




Kommentra
Jag har talat: Linn

2009-03-27 @ 15:20:51
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: Linn

Okej, det förstår jag det är många som gjort samma "misstag" .

Men man lär sig ju av dom så de är bara fortsätta alla misstag blir senare en succé.

Men men, ska inte störa mera tycker bara de han nu gjort mot dig gick i botten totalt. har de ens gått en vecka?

Jag lider med dig.

2009-03-27 @ 15:22:44
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0