FREDAG OCH SOL!! =)

Nu sitter jag här i camillas rum med färg i håret =)
Efter skolan åkte jag och camilla direkt till H&M i huddinge centrum och köpte färg, jag färgat utväxten och en lite annorlund färg men det kommer nog inte ens synas skillnad, förutom att ja inte kommer ha någon utväxt dåra såklart haha!

Skolan började med Måleriteori i 3 timmar, det gick riktigt bra och dethär var nog första lektionen som vi fick lära oss något nytt och första gången han inte berättade något han redan gått igenom flera gånger så det var riktigt skönt! =)
Efter teorin var det lunch, tacos och lyssna noga nu, maten vad GOD!! :o en av dom första gångerna jag äter lunch i skolan, kan ni förstå!! det var tacos och tacos är ju alltid gott =) det är ju dock alltid godare med tacos man gör hemma menmen =)
Efter lunch var det svenska där vi intervjuvade folk i skolan och sedan engelska där vi fick veta resultatet på senaste provet och jag fick VG+ wiie!! hade jag haft 1 poäng till hade jag fått MVG- och jag hade ju inte pluggat ett piss så de gick ju riktigt bra kan man ju säga!! =)

Nu sist vill jag bara säga en sak, ni som typ skriver värsta påhoppen eller vad man ska säga anågende vad jag sa att håret växer snabbare om man klipper topparna, tror nu fick det om bakfoten.. Jag mena ju självklart inte att det växer snabbare där uppe för att man klipper där nere på håret, men topparna var klyvna och då föll små hårstrån från topparna av och om jag inte hade haft slitna och klyvna toppar så hade dom inte ramlat av såfort jag kammade håret utan suttit kvar och på så sätt skulle håret vart längre, svårt att förklara, ni förstår säker fortfarande inte, tur att några förstår vad jag menade iaf haha!
ha det bra puss<3



(gammal)

Kommentra
Jag har talat: LOL

Vem fan bryr sig om dina klyvna hårtoppar? intresseklubben antecknar Hallå!?!?!? "vajna" inte!

kan vi snälla stava rätt åtminstone? over and out.

2009-03-26 @ 22:54:09

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0