:'(

Känner mig förstörd, överkörd, halv, förkrossad aa allt.. vet itne vart jag och ska börja och hur jag ska gå vidare..
Har legat i sängen under täcket hela dan och bara låtit tårarna rinna..
Jag vill att mamma ska vara hemma men hon är på kryssning, kommer imorgon..
hela familjen vet och stöttar mig, äldsta syrran e här och vi har pratat. alla vänner vet om och verkligen visar att dom bryr sig, men trotts vänner och familj känns allt pisst!!
Varför kan allt inte bara bli som man vill att det ska vara?? som alla världar i filmer är, sådär perfekta.
Såfort man hittar någon är det alltid något som är fel...
Det här är första gången jag gråtit såhär mycket över en kille och som jag haft såhär jävla ont inombords!!
vad ska man ta sig till?? vill bort nu, sjunka genom marken och försvinna för en liten stund bara, till en värld där allt är bra, där inget gått snett.. Eller spola tillbaks tiden tills då jag var heeeelt nykär för det var fan underbart!!! Första kramen, första pussen, första övernattningen, pirret i magen, längtan ja allt!!
Nu är det allt annat än ett pirr i magen... nu är det mer en klump där i...

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0