EMH, BOTOX OCH HÅR??

Nu har jag precis ätit middag =) Vi åt bara omellet, snabbt och enkelt, jag käkade även dom 2 sista pannkakorna som blev över sen i onsdags bara för att det var gott(a) haha!!

Hos frisören gick det jätte bra och man känner verkligen att dom mest slitna topparna e borta nu så det är skönt, funtar på att köpa färg och färga håret imorgon kanske, måste färga utväxten ju och då tänkte jag istället att jag färgar hela håret i lite, lite mörkare färg =) Sen kanske jag köper en hårinpackning också eftersom mitt hår fortfarande är slitet och kommer förmodligen vara i ngr år till då jag färgat håret ända sen jag var 12 år, jag plattar håret varje dag+fönar nästan varje dag, sedan så blekte jag ju håret platina blont under ca 2 år så håret har ju fått tagit emot en hel del, men det sitter kvar där det ska som tur är ;) har ju så jävla tjockt hår också så menmen ska inte klaga finns dom som inte har ngt hår alls också ;pp

Jag glömde berätta igår hur duktig jag faktiskt var, först tvättade jag mina målarbyxor som jag kände att det var dax för, sedan småplockade jag lite i rummet, och badade, rakade benen, smorde in mig, tvättade yttligare en maskin med mörk tvätt och sedan tog jag även en ansiktsmask, och det var en sån som stelnar i ansiktet och som man sen drar bort, älskar sånna ansiktsmasker, det blir inte så kletigt liksom, någon som vet något ställe som har sånna ansiktsmasker på tup istället för i en liten påse??
Iaf så när man hade det i ansiktet och det stelnade så kunde man ju knappt röra på ansiktet så det kändes som man precis hade sprutat in botox eller något, haha rolig känsla iaf  =)
Efter ansikts masken så smorde jag självklart in ansiktet och noppade ögonbrynen, måste börja ta hand om mig själv igen så som jag var jätte duktig på att göra förut, så skärpning!!!! =)
Spenderar ju fan mer tid åt Mathias än på mig själv, dålig eller bra vana?? äh vet inte haha!
På tal om honom så e han ju faktiskt snart påväg hit så ska plocka bort disken från mitt rumt nu!
puss!!<33


(Bilden är inte från idag!)

Kommentra
Jag har talat: Millan

niice. jag vart jätte nöjd. sitter me svart färg i håret nu ska snart gå och skölja ut (;

2009-03-19 @ 19:20:42
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: patte

inget slår mitt slitna hår haha.. fick klippa av allt för att hela håret gick av för att jag kammade håret då de va blött ;p

2009-03-19 @ 22:00:40

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0