DUKTIG TJEJ!!

Lite ego rubrik kanske, men jag känner mig duktig idag igen hihi =)
Först gick jag upp vid 10 och gjorde mig iordning och åkte till skolan för att ha mitt utvecklingssamtal, kom några min sent men det gjorde inget för dom innan mig hade dragit ut på tiden så jag kom perfekt!
Samtaler gick jätte bra och det fanns inget negativt, alla lärare hade fyllt i exakt samma saker om mig, att jag uppnår målen, att jag jobbar aktivt och att jag utvecklas posetivt i ämnet, kunde det bli ett tråkigare samtal?? haha.
Det ända min mentor kunde påpeka var att det vart mycket prat men camilla på målarlektionerna men sa la han även till att han märkt att det förändrats mycket så det var inte någon negativ sak längre heller, bara att fortsätta på samma spår =)  Kändes skönt att höra att allt går som det ska iaf..

Efter samtalet åkte jag raka vägen till gymmet där jag tränade på riktigt bra!! det var så skönt! och påvägen hem åkte jag förbi sundbyberg och köpte lite godsaker till ikväll då mathias kommer hit. Jag har ju somsagt tränat så då kan jag ju unna mig lite onyttigt också ;) Ska ju förmodligen gymma imorgon också så =)
aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen torka och platta håret innan mathias kommer.
kanske sätta igång en maskin tvätt också =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Millan

duktigt! men klart vi måste få prata... vi pratar ju ändå när vi jobbar emmellan båsen... :(

2009-03-12 @ 19:17:24
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0