DUKTIG TJEJ!

Nu har jag varit sååå duktig! :) har precis duschat och satt på en av ansiktsmaskerna jag köpte idag!! =) har blivit jätte duktig på det nu! tror det är för jag inte har ngn kille som sover här längre och då har jag mer tid för mig själv.
Den ansiktsmasken jag köper är från H&M och är billig och jätte bra, plus att den stelnar så drar man bort den och sen bara sköljer ansitket, det är jätte bra för då blir det inte så jäklans kladdigt! Och efter känner man verkligen hur rent, lent och fräscht ansiktet blir =)

När jag tagit bort masken så ska jag faktiskt limma på lösnaglarna och sedan vet jag inte, kanske ta en kvällsmacka eftersom jag knappt åt någon middag så kommer hungern krypande nu, eller så tar jag en macka innan det kanske är smartare ;p haha.
jaja nu ska jag gå iaf puss!
<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

Duktigt!! ansiktsmasek är en rekomentation! :)

2009-03-25 @ 21:26:32
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Hur ända in i hundan kan du arbeta med lösnaglar??? måleri? el e det bara skolk?

2009-03-27 @ 04:11:36

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0