Dagen

Så nu har jag precis kommit upp från solariet och gud vad skönt det e och så fint brun man blir (a) fast blir bättre när vi (jag och camilla) solat flera  gånger och är gyllenbruna! =)

Innan jag solade så var vi på gymmet  där vi gymmade i 1 timme, duktiga tjejer har vi blivit! =) funderar på att gymma imorgon igen faktiskt men får se hur jag känner när jag vaknar, på söndag ska jag iaf iväg och jobba så då får man lite exktra pengar i bakfickan, häligt!!
Nu ska camilla strax gå ner till solariet och jag ska göra köttfärsen och goakamolen, vi ska nämligen äta tacos mums!
och när camilla sedan kommer upp igen ska allt vara klart så att det bara är att sätta sig och äta.
ha det bäst puss!
<33


Kommentra
Jag har talat: Millan

Ja det är riktigt härlig känsla när man blivit brun. Jag funtar också på gymmet imorn vore skönt de! Tacoos mumms! :)

2009-03-06 @ 19:26:35
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0