DAGEN!

Nu har jag precis kommit hem från min gudfar i huddinge där jag var med familjen och fikade eftersom han fyllt år igår.
Eller aa hem och hem, jag e hos camilla men det är precis som mitt hem så vi säger hem =)
Just nu sitter jag och väntar på camilla som är påväg hem från sin pappa.
Vi ska göra oss iordning för fest och så här och sedan dra hem till timmy =) Hoppas det blir en riktigt rolig kväll men roligt folk, kanske några nya ansikten man inte träffat förut?? eller iaf inte jag=)
Har inte så mycket mer att skriva just nu men kanske skriver sen innan jag dra men det märker ni =)

Bjuder väll på en bild sålänge, en bild av min galna sida eller något?? haha=)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0