Byxproblem ;)

Ni kanske kommer ihåg dom rosa Jeansen jag beställde från ellos för drygt en månad sen och när dom väl kom visade sig dom vara för stora, jag skickade tillbaks dom och fick dom i en storlek mindre, men även dom visade sig sitta för löst...
Först var jag helt bombsäker på att jag skulle skicka tillbaks dom igen och ta yttligare en storlek mindre eftersom jag gillar dom så himlans mycket men idag tänkte jag efter för om det är så att dom nya byxorna skulle vara för små så skulle jag ju antingen behöva skicka tillbaks dom och få pengarna eller beställa nya igen och hur som helst skulle det kosta 50 kr till och då skulle jag behöva betala frakt på minst 150 kr och tror inte det är värlt det alltså, så tror jag skickar tillbaks dom och sedan tar pengarna och går till någon butik och letar snygga jeans istället, kanske dock inte blir rosa då menmen man kan inte få allt man vill ha right?? =)
Tycker ni ja gör rätt för jag e fortfarande tveksam(a) haha!


Kommentra
Jag har talat: Millan

nej jag hde inte pluggat. de va första dagen på lovet 23/2 och de va 1 ½ vecka sen :P haha

kraam

2009-03-05 @ 20:01:12
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0