BLÄ FÖR SNÖN!

Nu sitter jag här och halvtittar på tv (scrubs på 6:an) Jag är ritkigt trött men ska försöka hålla mig vaje ända tills sovdax för då kan jag somna snabbt =)
Jag börjar ju somsagt kl 13:00 imorgon då jag ska ha ett utvecklingssamtal på 20 min sen slutar jag, nöödvändigt, veerkligen ;p
Efter det ska jag iaf åka och gymma och ska köra järnet så jag blir helt slut! bara springa och träna bort alla tankar som just nu ligger i huvet och snurrar, ska bli skönt!

Idag klev jag upp vid 6-tiden och fixade mig, sov ju hos syster så jag vaknade upp där i hennes säng, 07.20 gick jag ner och tog bussen, tyvär va den lite sen så missade mitt direkt-tåg vilket gjorde att jag kom lite sent men det vara bara ca 10 min så det var inte så farligt =)
Väl i skolan jobbade vi på riktigt bra och hann klart även ellens bås, man har verkligen fått in snittsen nu så det går hur fort som helst, nästa vecka börjar vi med mönsterpassning också =)
Efter skolan åkte jag och camilla till lägenheten vi skulle städa så skulle vi göra det sissta men när vi kom dit så var allt klart så det var ju skönt! =)
Nu ska jag bar slappa, äta, städa lite kanske och funderar även på att bada men de får vi se hur det blir, kanske uppdaterar en gång senare också=)

Om jag förstått det rätt så kan vissa personer inte läsa min blogg från deras datorer korrekt, men för att fixa det måste jag ju veta felet (a) så säg gärna vad det e som e konstigt så jag kan försöka rätta till det..
ska redan nu kolla mina html-koder och sånt och se om jag kan hitta något fel, men somsagt ni som inte kan se min blogg korrekt, kommentera gärna vad det e för fel så det är lättare att rätta till =)

puss<33



Galet ful bild men ibland måste man bjuda på sig själv också ;)

Hatar dethär vädret föresten vill ha soooool!!
<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

Ja din blogg har sätt lite knas ut, jag trodde de bara va sidan som inte laddat klart för då kan de se ut så (a) darför sa inte jag till. Sorry. Jätte söt bild ju gumman!

kraam

2009-03-11 @ 21:28:21
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0