BILDEN MEDMERA..

I dethär inlägget kommer bilden på maten vi fick i skolan som jag skrev om i tidigare inlägg komma.. usch ryser bara jag tänker på synen, och vad de ser ut som ;p

Jag drog aldrig och gymmade för jag var alldeles för trött, så jag drog hem, la mig i sängen, kollade tv och somnade sött ;p
vaknade för inte allt för länge sen,och nu försöker jag och camilla höra runt med kompisar om de finns några som vill hitta på något.
Mathias ska ut på nattklubb idag nämligen 360 så är lite orolig med tanke på alla bråk vi har haft på senaste, vet att man inte ska vara orolig och inte behöva vara det heller, men jag försöker iaf att inte visa det för honom, för jag om någon vet hur jobbigt det är när folk verkligen visar hur jävla oroliga dom är..
aja nu ska jag höra runt lite med folk..
puss<33


Ser ni? skulle ni vilja äta något som ser ut sådär??!!! usch säger jag bara!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0