BALLAR AV STÅL!

Så nu sitter jag här och tittat på Ballar av stål på femman, riktigt underhållande program som får en att skratta haha! =)
Har typ precis duschat, efter att ja kom hem fårn huddinge där jag var med familjen hos mina gudföräldrar för deras son fyllde år, så vi fikade lite tills jag nästan somnade vi bordet då åkte vi hem =)

Skolan idag va väll inge vidare, har inte gjort ett piss.. Mötte ju Mathias vid ingången på morgonen så bytte vi grejer och fan va piss det kändes, började nästan böla igen, och han sa till och med att ja såg vääldigt nere ut, konstig liksom..?? inte det lättaste att dumpa den man faktiskt älskar men livet går vidare och jag vet att jag gjort rätt...
Vi har iaf bestämt att vi ska fortsätta som vänner och så, så hoppas det blir bra, kommer kanske inte vara lätt till en början men det kommer vara garanterar mycket svårar om vi skiljs åt helt, och vi går ju somsagt i samma skola...
Men iaf eftersom jag inte mådde något vidare resten av dan så fick jag inte ett piss gjort, satt med camilla i korridorerna och pratade med vänner som kom förbi, fick någon flum humör mitt på dan med mycket skratt vilket var skönt men det vände det också..
Nu känns det bra för tillfället men jag tror att alla underbara vänner underlättar det hela =)
Betyder verkligen mycket att ha er!!
Och tack Jeanette(syrran) och Jonna(Bonus mamma) för erat stöd!!!! tar somsagt inte åt er av era anonyma personer och ni ska veta att han inte alls var som ni sa.. det ni sa va att han skulle vara otrogen och playa runt vilket han inte gjort och det här e faktiskt bland dom bästa 3 månader i mitt liv så jag ångrar inget och ångrar garanterat inte att jag inte lyssnade på er, era anonyma fuckerS! burn in hell!! hihi=)

Känns som jag e påväg tillbaks kanske?? eller en tillfällighet vem vet, kanske ballar av stål som får mig på bättre humör också ;p programet alltså haha.
aja ska kolla vidare nu Ciao!!
<3

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Okej, tänkte bara säga att jag aldrig sa att han skulle vara otrogen han var det mot mig but what ever?!

Och jag står fan för vem jag är?

Eller vill ni ha min adress hem också? Telefonnummer kanske? 'Dåå kanske ni omogna små pussys tar åt er lite iaf. Jag ville bara försöka vara snäll och varna ett till av hans "offer" .

2009-03-24 @ 12:04:59
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Linnsus; e du döpt till det eller? Du säger att du ska ge namn o telefonnummer ja men gör det då? snacka inte massa shit. Otrogen vem har snackat om det? Det beror ju på den man e ihop med om den tillfredställer en tillräckligt el om man måste leta på annat håll?? Svartsjuka e något helt annat o för dig som inte fått ta del av den erfarenheten ska kanske vänta med att yttra sig eller???

2009-03-24 @ 17:31:42
Jag har talat: jonna

Good for you Jennifer! Självklart ställer vi upp för dem vi älskar o du e ju ett av mina barn så what the fuck! Om han tyckte att du såg nere ut så vad det säkert vad han själv kände. Det brukar vara så man speglar sig...

2009-03-24 @ 17:34:00
Jag har talat: Linn ellinor eriksson

Okej

Mobil : 0700 140 937

Bor jag på munsö, som ligger vid ekerö, norrängen 17.

och jag snackar inte skit. Det är nog folk som faktriskt öppnar käften och inte egentligen vet vad dom säger som gör det. Jag varnade för att hon inte också skulle bli sårad som hans amndra tio.

Hon gjorde samma sak som jag dumpade honom.

Men om en vecka har han ny tro mig.

Jag vet vad han gör och hur idiotisk / underbar han kan vara men han vet inte hur man har ett förhållande.

2009-03-25 @ 09:04:03
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0