ANLEDNING!!

eftersom folk gång på gång undrar varför jag dumpade Mathias trotts att jag faktiskt älskade honom, så tänker jag berätta anledningen nu bara för att jag inte gång på gång på gång orkar berätta.. Det kommer bli tufft men ska försöka få med allt...

* Han var grymt svartsjuk, och då tänker ni säkert: aa han var rädd om dig?? men kolla, svartsjuk kan man vara till en viss gräns men han gick låååååångt över gränsen.. Skulle ja t.ex. träffa en killkompis så blev han skit lack och surig och nästan förbjöd mig bara för han trodde ja skulle vara otrogen.. Hallå det är mina vänner?? skulle ja vilja hålla på med dom skulle jag väll redan gjort det?? och skulle ja vilja hålla på med andra killar skulle jag inte ens vart tsm med Mathias..
* Jag fick knappt träffa mina vänner utan att han skulle börja vajna.. Alltså jag är en tjej men 5 tjejkompisar och resten bara killkompisar, och svartsjuk kille + nästan bara killkompisar är ingen bra passning direkt.. Vilken innebar att jag somsagt inte kunde vara med mina vänner som jag brukade, kunde inte skriva hjärta till dom i sms vilket jag ALLTID gjort, ett hjärta i ett sms för mig betyder inte kärlek utan vänskap, att den man skriver till beyder något...
* Fick inte festa.. Det blev en jävla massa bråk och tjaffs såfort jag skulle iväg och festa/vara med massa kompisar på en chillkväll eller något, har sa åt mig gång på gång: gör du något med någon så är det slut, lova att inte göra något... hela tiden hörde jag dom orden.. och dan efter sa han alltid: lovar du att du inte gjort något med någon?? och när jag sa ja jag lovar så var jag tvungen att verkligen svära på mitt liv och lova för att han skulle tro på mig, vilket leder till nästa punkt...
* han litade inte på mig.. vilket ni tydligt kan se i alla förklaringar till dom andra punkterna..

* han anklagade mig för saker hela tiden, saker jag inte ens gjort!! Anklagade mig till och med för att ha rökt här hemma när ja var på övervåningen och han på undervåning, så vägrade han prata med mig och bara ignorerade mig trotts att jag inte ens röker eller hade rökt då!!!! förstår ni hur irriterande det är att alltid bli anklagad för saker man inte ens vart i närheten av att göra?? och han e så jävla envis så han tror alltid att han har rätt, aa där har vi nästa punkt.
* skulle ALLTID ha rätt, alltså då menar jag alltid,alltid!! trotts att jag kanske var 100% säker på en sak så fick det inte vara rätt utan han skulle alltid ha rätt...
* Han är ute på krogen/dricker ca 4-5 ggr per vecka oftast och sen förbjuder mig från att gå på en fest.. vad e de för stil??
Men sen flera gånger sa han att han ville sova här och jag planerade in och allt och sen ca 10 min innan hans tåg skulle gå så säger han: är på mirran så ja sover hos dig någon annan dag!(mirran=krogen vid honom) och det hände asså gång på gång att han lova saker han sen inte höll, och valde krogen/nattklubbar/spriten före mig...
* Han förbjöd mig från att göra saker som han själv sen gjorde, nu tar vi några snabba exempel: han förbjöd mig från att träffa mina ex medans han själv fortsatte träffa sina, och han förbjöd mig från att festa trotts att han själv skulle på fest?? och han tog nummer av tjejer men förbjöd mig..
* och sist då, han anklagade mig från att flörta med killar och titta på killar hela jävla tiden, asså kolla om du sitter på ett tåg och det kommer en människa gående i "korridoren" (i mitten av tåget) Visst tittar du på den personen?? jag gör iaf det och sen om det råkar vara en kille kan inte jag rå för, jag spanar inte in honom bara för jag tittar på honom!! jag tittar på mina lärare också när dom lär ut saker men inte spanar jag in dom för det!!

Tror jag fick med det mesta nu och nu hoppas jag alla förstår att man visst ibland måste dumpa någon man älskar, för allt dethär gjorde så jag nästan dagligen blev sårad, och dethär visade sig mesta dels framåt slutet, början av vårat förhållande var perfekt!! men vad gick snett??

Ni måste även ha överseende men att jag BARA skrivit dom negativa delarna nu, det finns mycket posetivt med mathias också så döm han inte enbart efter vad jag skrivit här.. Jag älskar honom och det är därför jag stannat kvar..

nu vet ni, några frågor???


Kommentra
Jag har talat: Millan

oj bra där gumman. De de värt att skriva upp de där, nu inser folk verkligen. Stolt över sig :)

puss

2009-03-22 @ 15:28:26
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

ja men precis. ja eller hur han bha hallå ska du me kom här, gå in där så går de bra. Jag bha..... t t t taack :O haha

2009-03-22 @ 15:56:13
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Kristian

Det var så lite så!! =)

2009-03-22 @ 17:32:13
URL: http://thunholms.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Underbara Jennier! Du kommer tillbaks fast det tar lite tid o det får det oxå ta. Träna e ett bra sätt att rensa hjärnan. Lägg all ilska på det. Vilken skitstövel som behandlat en sån tjej som dig så. Deet e inte kärlek..Tro mig, jag har varit där där du e. Mem jag gjorde slut efter ett slag o en pava i huvudet. Såg ut förjävlig ut o kunde inte gå ut på 1 vecka..Bra att du gjorde slut innan du råkade ut för samma sak. Det kommer förr el senare.. Orka skolan fram till lovet.. Kämpa

2009-03-22 @ 20:02:25
Jag har talat: Petra

jobbigt :(

2009-03-22 @ 21:34:55
URL: http://pericsson.blogg.se/
Jag har talat: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, må gott :)

2009-03-22 @ 21:40:01
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

men mathias är sån... han är för osäker på sig själv

2009-03-22 @ 22:10:04

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0