ALLTMÄNT SNACKA FRÅN MEEE!

åh vad jag iiiinte vill gå till skolan!!! vill stanna hemma och duscha håret!!!!! Vilken vilja haha! men känner att det behövs, håret är sådär jobbigt, ni vet det lägger sig inte som man vill och det blir electriskt på nolltid, uschusch, aja lovade mamma att gå på nästa lektion om jag hoppade över målerit så ska dra mig dit, kan nog bli skönt att träffa vänner och sånt också, dock är det typ bara byggarna och det är la ingen höjdare kanske ;p
Men ellen får jag träffa så kan nog bli skönt ändå, undra hur många som går på idrotten idag egentligen? 7 kanske?? ;p
aja pengarna kommer ju idag, kanske ta en shoppingtur?? det brukar ju alltid pigga upp mig när jag e nere, får smsa camilla senare och höra vad hon säger =) Jag hade tänkt att spendera ca 500-600kr på mathias present men nu när de e slut så får jag pengarna heeeelt för mig själv!!! Jääjj!

tror däremot jag vet vad jag ska lägga min ilska på, på att måla klart mitt rum och träna som fan!!! =)
Jag har ju nu 2 väggar i rosa färg men bestämde mig ganska snabbt för att jag ville ha alla väggar rosa men det har inte blivit av än, så nu kanske jag kan satsa stenhårt på det istället =)
Och då självklart träningen, har ju ett visst mål om vikt och mått och sånt men det tänker ja inte gå ut med här, vill ju se om ja uppnår mina mål först ;pp


Grattis iaf till pappa som fyllde år igår!! glömde skriva det, juste måste ju hitta present till honom också, kanske jag även kan göra idag, aja vi får se, nu ska jag dra hejdå!



Gammal bild...

Kommentra
Jag har talat: Millan

niice! vi ses i stan 14.30 ör shopping! ;)

Puss

2009-03-25 @ 11:54:18
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0