2009-03-06

Sådär, då är dagen slut. Middan blev riktig god enligt mig för tacos e alltid gott hihi =) Man blev dock gryyyymt mätt och det blev rester över man kan tugga på imorgon om man känner för det, de brukar alltid vara gott ;)
Efter middan tittade jag och camilla på lets dance, lite besviken av att Niklas och Jeanette åkte ut bara, var helt säker på att hon tanten(vad hon nu heter(a)) skulle åka ut haha ;pp
Nu e det iaf bestämt att mathias kommer hit och hans buss kommer vid 5 på morgnen så får gå upp då för att öppna dörren åt honom, kanske inte ser fram emot ljust att behöva vakna och gå upp vid 5 på en helg men att han sen gryper ner breve mig och vi somnar tsm, det ser jag fram emot för det är alltid lika undebart, och när man vaknar på morgonen av att han lägger armen runt en, finns det något bättre?? =) tror inte det alltså.
aja nu ska jag ta hand om tvätten och småplocka lite sen tror jag att jag ska krypa till sängs kanske =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Nenne

2009-03-07 @ 11:47:46
Jag har talat: Nenne

Ja jag vet, det är ju alltid tråkigt när jag åker ut från något tv-program ;D

2009-03-07 @ 11:50:47
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0