090328

Släckte ni ner under erth hour??
Jag gjorde inte det men de har ju sina anledningar, är nämligen ensam hemma och jag hatar när det är mörkt och tyst framförallt om ja e själv så det fick vara tänt och musik på (a)

Idag har ja iaf inte gjort ett smack! har vart en skit seg lördag.. bara tråk, men det kanske blir vad man gör det till, fast oandra sidan hade ja inte kunnat göra ngn skillnad ;p
Vaknade av ett godmorgon sms av en kompis, gick upp och åt frukost, hoppade in i duschen och sen satte ja mig vid datan, fixade med lite grejer och sånt, blev sittande ett tag tills ja började torka och platta håret, dra på mig LITE smink, och sedan ner och köpte en kebab till middag, onyttigt jag vet men mamma och pappa hade inte tänk på att handla hem ngt ja kunde laga så mamma gav mig rikskuponger istället, väldigt skönt att slippa ställa sig och laga mat faktiskt..
Fick fråga av ngr kompisar om ja ville med på en grillkväll men jag tackade nej, klarar inte av att sitta utomhus i denhär kylan, fast det skulle ändå vart kul att va med men tror ja gjorde rätt i att stanna hemma ändå...
Efter ja ätit satte ja mig vid datan och dunka musik sen har inget mer hänt ;pp

Imorgon ska jag fira mi födelsedag i efterskott med familjen Lagerqvist, efterskott är lite knas eftersom ja fyller år 16 juni men dom har bara inte hunnit med det och dom passar på att fira den nu fort innan nästa födelsedag kommer ;)
Åh 16 juni kan det inte bli det fort igen!! för då är det sommar!! bara ja som längtar till sommaren föresten??

En fråga till, ni som sa att de va bra att ja dumpade Mathias, kan ni säga vad det var som va så himlans bra med de?? =/
Mår sämmre nu och saknar honom mer än nånsin...

puss<3




Kommentra
Jag har talat: Sandra

De kommer bli bättre...

Har inte sagt något om att det var bra men de är de.

Han har redan ny tjej, han kom över dig på två sek. Han vet inte något om kärlek han vill bara itne vara ensam. Han kan inte hålla sina ord. etc etc...



därför är de bra att du gjorde slut för du förtjänar något så mycket bättre :) Och även om de känns svårt nu så kommer du va så glad sen att du gjorde som du gjorde I TID också.

/sandra

2009-03-29 @ 20:54:18

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0