04:28

Sådär ja då va klockan snart halv 5 och vi har precis kollat klart på alla filmerna, det tog ju sin lilla tid med det var garanterat värt det!! =)
Och High School Musical 3 som va den ända filmen jag inte sett förut var verkligen bra så den rekomenderas!! Man borde dock se 1:an och 2:an innan för att fatta ;)

Är fortfarande sjuuuukt mätt från alla grönsaker och dipp så magen är ju fan 3000000 ggr större än i vanliga fall menmen det va ju gott iaf (a) hihi!
Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och krypa ner under ett varmt och skönt gosigt täcke och få min skönhetssömn så jag orkar gymma imorgon också tihi =)
puss sov så sött mina änglar! =)
<33

Kommentra
Jag har talat: Millan

Ja dom är bra dom där filmerna. Man önskar verkligen att grabbarna här kunde vara som dem i filmen, Killaaar! (a)

Man får klump i halsen och tårar till vissa sener också...

2009-03-02 @ 04:44:33
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

E den sååå bra, måste se dn alltså! Feedback e bäst när man som bäst behöver det!

2009-03-02 @ 17:45:12

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0