VEM HAR SNOTT MINA STRING..!!

Antingen e alla string och trosor över huvudtaget snodda eller så e de ett tecken för att det är dax att tvätta (a)
Just nu skuttar jag runt i ett par förstora kärringtrosor som inte ens e mina utan mammas! Hallå!!
Och mathias kommer hit, ännu pinsammare! (a)

Sen harjag slösat bort ännu en dag... men första dan på lovet får man slappa galet! =) ångrar dock att jag inte åkte och fixade dedär med hårsprayen -.- menmen de kan jag inte ändra på nu!
Jag tog mig iaf från sängen in i duschen och duschade kroppen och fick på mig några mjukiskläder så nu ska jag borsta tänderna :$ , leta efter ett par string eller ett par acceptabla trosor, hotpants kanske och sedan ska jag väll sätta ingång en tvättmaskin sen är de väll middags dax, och ikväll kommer Mathias hit iaf =) eller det är så det e sagt sen får vi la se..
Imorgon måste ja iaf bege mig till H&M och inköpa en ny hårspray för på kvällen ska jag ut =)
skriver senare, massa pussar på er! =)


No one can brake me down!! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0