VECKAN+VATTEN TIPPS!

SÅ nu har ni fått lite bilder och sånt som jag lovar, så allt för dålig bloggare är jag inte ;p ni får ju ändå de ja lovat trotts att de ibland kommer lite sent(a) men man måste ha ork och tid också =)
Jag kommer iaf åka till landet om ca 1 timme så ska strax fortsätta packa och föröska hitta laddaren till min kamera, eller åtminstonde ta reda på vart jag gjort av den, antingen här hemma, på landet eller hos camilla, hoppas jag hittar den iaf! måste ju kunna ta kort!!
Jag kommer iaf hem på tordag kväll och då kommer jag blogga igen och sen på fredag så åker jag mamma och pappa motorcykel till småland(?) tror jag det är(a), där vi ska hjälpa till att måla några vänners sommarhus och även fira mig i efterskott så det ska bli kul, men andra ord kommer jag ha fullt upp hela veckan.
tråkigt bara att det inte blir något bloggande förens på torsdag, eller hur!?:O jaja jag får väll klara mig, får väll bli en liten bloggpaus eller något haha! men häng kvar =)

Måste bara säga en sak till, ja vet hur viktigt det är attman dricker vatten nu när det är såhär jävla varmt ute, men jag HATAR vatten dricker det nästan aldrig, e det någon mer som e som mig? ;p då vill jag bara ge ett litet tipps!
Prova imsdalvatten, de e ett norskt källvatten typ, skit gott verkligen, det är det ända vattnet jag tyckt om och har gillat det i flera år! så prova! =)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0