WIE SKOR!! =)

så då har NiClas precis dragit ;p vi tittat på tv, och sen en och en halv film, blev torkel i knipa och sen ghost eller vafan den andra hette, men den blev somsagt bara halva, jag har sprängande huvudvärk och är dö trött, känner mig febrig men hittar inte termometern, menmen kanske bara för ja vart i solen typ hela dan. Började få huvudvärk direkt när jag vaknade och har tagit 2 alvedon och duckigt en halvliter vatten men frsvinner ändå inte.
Jag var ju i outllet idag och skulle kolla om ja kunde lämna tbx ngr saker som bytesrätten gått ut på och söt som jag e så klarade jag det självklart så nu får jag pengar av mamma, tihi! =D
Sedan var ja grymt sugen på att titta på skor och de slutade med att jag köpte 3 st(a) Och alla UTAN klackar! :O haha ja de va inte likt mig de menmen så är det ;p
Skorna är dock finare på fötterna än på bild ;p

Sen påvägen hem fick jag köpa hem mat från donken för att hinna äta, så tog en mcfeast meny som vanligt men först höll jag inte på att komma på bussen för den griniga chaffören fittade sig och sa att ja måste läman drickan och han vägrade lyssna på mig så la stoppa ner den i påsen och då gick de bra, han sa: du vet att man inte får äta och dricka på bussen, då sa jag: nej ja ska inte göra de på bussen heller men ja måsteju fan få ta hem min mat?! också svarade han: men ja trodde du skulle äta på bussen.
Men gubbjävel hade du lyssnat på mig istället för att vara grinig så hade du hört att jag skulle ta hem de inte sitta på din jävla fitt buss och äta!! åh sorry men blir så irriterad!
Inte nog med det så tappade jag ändå colan på nästa busshållsplats jag väntade på så sumpade den ändå, -.- smart!!
aja ni får ha de så bra puss!!


Kommentra
Jag har talat: Gissa? JA DET ÄR EMIL EXAKT WOOHO

TORKEL I KNIPA HAHAHA

2009-06-27 @ 01:13:47
Jag har talat: Anonym

haha den var ju skit bra la märke till saker man aldrig sett förut tack för en härligt kväll Best friend :)

2009-06-28 @ 19:21:11

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0