TRÖTT SOM EN DÖING..

Kom hem igen för ca 2 timmar sen men gick direkt ner till sängen och la mig och tittade lite tv, är så galet trött idag, vet inte om det beror på vädret eller ngt. jag sov ju ändå middag från 14 till 16:30 hur kan jag då fortfarande vara såhär galet trött?? skulle kunna gå och lägga mig och sova tills imorgon nu men känns som de fortfarande e lite tidigt kanske..
Jag blev iaf serverad kaffe på sängen av mamma när jag tittade tv för jag orkade inte ens gå upp för trappa, vad tog min energi vägen, hallå?? ;)

Vi åt iaf på McDonalds som jag ville och gott var det och mätt blev man!! Men glad var jag itne sen... fick reda på att jag inte får fira min födelsedag med mina vänner på självaste födelsedagen som jag hade sett grymt mycket fram emot utan jag MÅSTE sitta inne hela kvällen och fira med släkten vilket ja ville göra dan innan eller dan efter -.- menmen nu får jag fira med vännerna på onsdan istället, och camilla har planerat något jag inte får veta! nyfiken! Javisst!
Efter Donken så gick vi runt lite i outlet och sedan drog vi till IKEA där jag fick med mig massa ljus som jag tidigare sagt att jag måste köpa, men päronen betalade =) (a)

Blev ingen myskväll med mathias, blev tjaffs istället..
Hatar verkligen när folk säger en sak och sen ändrar sig eller använder sig av orden kanske eller vi får se! Kan bli så jäkla förbannad på sånt! eller folk som ställer in för ingenting, fan lär er att planera människor!!!
aja nu ska jag väll läsa lite bloggar eller något innan jag ska sussa puss!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

vad ovanligt :)

2009-06-11 @ 08:24:49

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0