TRÅÅÅK!

blev ingen mer uppdatering igår märkte jag.. Och mina besökare har sjunkit mkt.. kanske inte så konstigt med tanke på den dåliga uppdateringen menmen ska bli bättre på de när jag är hemma igen, åker hem imorgon. hoppas vi åker tidigt för jag vill hem...
Idga har jag gjort absolut ingenting! Jag, jessica, jeanette, danne och jojje har vart upp hos jeanette och jonathan och tittat på film exakt hela dan, vi har tittat på 4 filmer, eller jag har väll bara sett 3 och en halv av dom för jag somna under ena;p
Nu har vi precis ätit och sitter och tittar lite tv, ska bara ta de lugnt igen, men e rastlös vill hitta på ngt men har ingen ork, blää....
aja puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0