TILLBAKS IGEN!

tjabba!! läget?? med mig är det bra, har bara inte orkat uppdatera idag, men oandra sidan så bloggar jag ju för min egen skull så ni kan inte klaga ;)
Idag har jag gjort exakt NADA! eller jag har gjort en kycklingsallad som jag käkade till middag, men annars har jag inget planerat och jag har heller inget busskort eftersom mitt terminskort gick ut igår och min sommarlovskort har inte kommit än, men skulle ändå inte orkat fixa mig så är väll lika bra det ;p
Men jag ska nog iaf se till att orka städa idag och tvätta sista maskinen, om jag orkar ska jag även sortera min garderob.
Någon som är intresserad av kläder om jag ska ge bort ngr så säg till! =)
Menmen nu ska jag fortsätta titta singingbee och äte lite godis, puss!!

Kommentra
Jag har talat: millan

JAG SKA HA KOLLA IGENOM DIN SLÄNGA HÖG MED KLÄDER FÖRST!! Kram!

2009-06-13 @ 19:59:05
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0