TAR TÅRAR ALDRIG SLUT??



Hur mycket tårar kan det finnas i en liten människa som jag??
Lyssnar musik, väntar på att kaffet ska bli klart och tar du lugnt.
Funderar på att ta Linns råd att gå ut på en lång prommenad men vill inte träffa på några jag känner, inte nu, vill inte träffa någon och inte prata med någon, inte idag!
Hur kan något så underbart göra så ont?? Hur kan någon man älskar så mycket få en att få så ont??
Den man älskar är den som kan få en att må bäst men det är även den som kan få en att må sämst, eller hur??
aja ska hämta mitt kaffe och fortsätta tänka, måste hur som helt ta mig ner till affären för de e ganska tomt på saker här hemma.

tack för erat stöd, även folk som ja inte ens känner stödjer mig och de betyder så jävla mycket! stooort tack!!

Kommentra
Jag har talat: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Förstår precis hur det känns att älska ngn så det gör ont.. :/

2009-06-22 @ 15:26:27
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Jag har talat: Linnsus

du var ganska träffad där ;)

det är klart du är värd stöd.

det är jobbigt och ingen ska behöva stå ensam i en sådan situation! =) <3

2009-06-22 @ 17:16:02
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: JT

Vita skor e snyggast när dom är lite smutsiga o sen så är det sommar så då ska de vara vitt :D

2009-06-22 @ 17:16:58
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0