TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!

Tack för igår allesammans hade skit trevligt och roligt! =) Vi får se till att träffas oftare vafan, eller hur?!

Jag vaknade iaf vid kvart i 1 idag av att mamma ringer -.- HATAR när hemtelen ringer när man sover!! framförallt när veckarklockan ska ringa om 15 min, då vill man bara sova domdär sista minutrerna tills man ska upp men nej...
Sedan när mamma pratat klart så hinner ja precis slumpra till när telen ringer igen och de e nån jäkla försäljare, suck säger jag bara haha!
aja idag vet ja inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, jag har iaf lovat mamma att stanna hemma och äta ikväll så dom får se mig, någon som har förslag på mat??.
sen kanske jag drar till andreas och tittar film men får se om ja orkar och har lust haha ;p
aja ska försöka äta frukost nu, puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0