SVAR TILL ANONYM!

Ja ni vet ju att i vanliga fall brukar jag inte svara till anonyma och nu när ni ser rubriken så kanske ni tänker: nej shit säg itne att dom är igång igen?? dom anonyma som ska dryga. jag kan lugna er och säga nej de e dom inte haha ;p
denhär gången va de en snäll fråga som jag vet att flera undrar så kan väll ta och svara då ;)

Anonym
Fick du inget av pojkvännen:)?

Och nej de fick jag inte, och innan ni börjar bomba igen med arga kommentarer så STOP, så dum e han inte haha ;)
Han hade nämligen inga pengar, jag fyller ju år i slutet av månaden och jag vet själv hur det är med pengar då.. men han får sina pengar i veckan och då får jag även min present! =) så vad jag får av honom får ni vara lika nyfikna som mig tills jag fått den ;)
Men han kom iaf på både min födelsedag och dan efter då jag firade med vänner så e riktigt glad och lycklig ändå!! =)


Nu ska jag upp och laga lite mat, om vi nu har ngt, tror fan inte vi har ngt att dricka ens menmen de märker vi ;p
har sån gryyymt mensverk just nu så kan knappt sitta upp så vi får se om de blir mer uppdatring idag.
puss på er!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0