SVAR PÅ KOMMENTAR!



Liten låt bara om kärlek, och de e sant, helt seriöst han e inte värd min tårar! eller e de inte så??

 
Vill iaf säga TACK! till "anonym" som kommenterade i tidigare inlägg, synd att du inte skriver i ditt namn eller så, skulle uppskattas, men iaf så jag förstår precis vad du menar, men jag lovar att ja e inte kär i kärleken utan mathias.. skulle ja vara kär i kärleken så skulle ja itne vilja ha honom tillbaks för på senaste fanns de ingen kärlek där, de va bara bråk och shit hela tiden.
Jag har vart kär i kärleken tidigare, vet inte hur länge du läst min blogg eller om du bara snubblade förbi nyss men kände igen din ip så tror du varit med ett tag, iaf så några veckor innan Julafton så blev ja tillsammans med Tobias, kommer ni ihåg?? och där kom ja snabbt på att jag inte gillade honom utan jag var bara kär i kärleken, och de gjorde ont även det att behöva säga till honom som det var, och de va synd att han inte förstod vad jag menade utan han började kalla mig för hora och shit, men tyvär e det så killar fungerar.
Men när han sa att han älskade mig, de var då på en gång jag kände att ja inte älskar honom, och så började jag tänka på om jag kommer börja älska honom och hur ja än tänkte så slutade det alltid med att ja inte vet om ja har känslor, och sen när ja träffade mathias så fattade jag att de va kärleken jag var kär i och inte tobias. Så jag vet hur de känns att vara kär i en person och i kärleken, och nu är det mathias jag e kär i, tyvär säger jag.
Men jag ska fortsätta vara glad och leva lyckligt och så, ska komma upp på benen och så småningom hitta någon ny =)
men tack alla för ert stöd! =)

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Tack gumman, men kändes bara jobbigt igår, känns bättre idag :)

Hr ere själv nu?<3

2009-06-24 @ 17:24:45
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0