STRESSAD!

Tjabba! hinner inte skriva så mycket har grymt brottom men ja tänker inte skita i bloggen för det (a)
Om 10 min går min buss och ja e inte helt klar än(a)
Jag ska nu möta camilla och Niklas först så ska vi göra en sak, vet inte om camilla skrivit det i sin blogg eller inte men hinner ändå inte länka just nu ;p
Sen ska vi iaf till solna och shoppa och sedan får vi se om ja hinner åka till stan och träffa en person igen =)
men vi hörs under dan eller i kväll puss!!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

varför ha samma shorts? :S såg lite B ut

2009-06-29 @ 14:39:08
Jag har talat: jonna

Tack för att just du finns för min dotter. Du e världens bästa kompis till henne o bonusdotter till mig! Kanonsnäll!

2009-06-29 @ 22:14:57
URL: http://jonnabuhl.blogg.se/
Jag har talat: millan

tack syster för en underbar dag! Tack för ditt stöd det behövdes verkligen!!

Lav Ja!

2009-06-29 @ 23:03:47
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0