STRESS STRESS STRESS!!

Jag är stressad som tusan, nu har jag iaf fått på mig kläder, ätit och torkat och plattat håret, packat också så jag ska ta bussen som går om ca 20 min men måste förbi grannen och lämna spikmattan och sen blir de väll att gå direkt till bussen och åka till camilla.. sen fixa sig iordning där.
Blir föresten ingen hårspray för jag hinner inte så får sno av camilla hihi =)
Har däremot stooor ångest över vad jag ska ha på mig och vad jag ska ha för skor men hinner inte ens tänka på de för nu måste jag kila.
blir en uppdatering från camilla också!
massa pussar till er från mig!!

(ska åka osminkad hela vägen till camilla nu, hjälp!!!)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0