QUEEN SIZED

Det blev inte hey baberiba det blev en film som heter Queen sized som gick på kanal 5 från klockan 21 tror jag =)
Faktiskt en riktigt bra film, värld att se om ni inte redan gjort det!
Nu tror jag att jag antingen ska fortsätta glutta tv eller fila naglarna eller något annat skojjs, bara ta det lugnt iaf!
Får se vad som händer imorgon, tar dagen som den kommer, och allt hänger på vädret, har verkligen inte motivation att gå ut i sånthär skit väder rent utsagt..
Kanske åker med mamma och pappa och handlar mat och sånt till min födelsedag som är på tisdag, men vi får se hur mycket ork jag har, annars skriver jag bara en lapp på vad som ska handlas hihi!
Varje gång någon fyller år i våran familj så får födelsedagsbarnet välja vad vi ska äta för något och på tisdag e det givetvis min tur, men jag har dock ingen aning och vad jag vill ha :O 
är det någon som har något tipp på goda maträtter, ganska så enkla helst också?? kommentera gärna och då ge era förslag! =)

Aja nu ska jag gå tillbaks till mitt rum bland alla tända ljus och den mysiga stämningen puss på er.
tror även dethär blir sista inlägget för idag så säger godnatt nu också!
puss på er!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

Ingenting med ben i bara ;D

2009-06-15 @ 09:13:23
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0