POPCORN OCH MYS!

sitter nu hos andra syrran,äter popcorn, choklad och dricker cola och tittar på grannfejden eller vad det nu heter (a)
Jeanette ska göra lite kaffe till mig mums! tur att man slipper  göra saker själv här ;)
ska även sova här eftersom det ärfullt hus hos oss,jessica har ju med sig 2 kompisar och imorgon kommer ännu mer folk.

e de bara jag som hoppas på att vädret blir bättre tills imorgon?? hoppashoppas!! hatar dehär pissvädret, vill ha solsolsol!!
aja nu ska jag stänga av datan och fortsätta titta tv,puss!!

Kommentra
Jag har talat: Nenne

hihi, när du skriver så där så kom jag och tänka på att jag kanske inte ska skämma bort dig så mycket ;) Nej, men det är mys att du är här, sovpåse! ;D

puss

2009-06-19 @ 10:30:07
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0