PISSVÄDER!

Sådär då har jag duschat, gjort hårinpackning och lite sånt =) Funderar på att måla naglarna men får se om jag orkar och när ;p kanske gör det senare isåfall.
Hungern börjar komma krypande och som tur e så blir det tacos ikväll, mums så jävla gott, så man lär ju minst sagt bli mätt iaf, kommer nog äta sådär mycket så man känner sig gravid ni vet ;p och sen efter så ångrar man sig att man tog dendär sista biten haha!
syster kommer hit ikväll och äter med oss så ska väll umgås lite med henne I think, fast de beror ju på om hon sover kvar eller ej.
usch hatar dethär pissvädret!! har spöregnat hela dan utan något uppehåll.. kanske e tur att det är just dom här dagarna som jag inte har något busskort?? ;p men hoppas verkligen att vädret blir bättre denhär veckan!! så håll tummarna!!!
aja nu ska jag ringa mathias och reda ut en sak I think puss!!


längar efter solen så har lust att sola solarium men har inga pengar för tillfället..

Kommentra
Jag har talat: millan

gott me tacos. vädret stör inte mig(än) då jag bara ligger inne :p



puss!

2009-06-14 @ 20:02:56
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0