NO MORE SCHOOL..

..På 10 veckor, så jävla skönt!!!! =)
SKa kanske jobba lite i sommar men ingen skola och inget plugg, nu väntar jag bara på det soliga och stekheta vädret!
och om 6 dagar fyller jag år!! =D ni har inte glömt va?? nej klart ni inte har ;)

Ikväll ska väll säkert många som fått skolavslutning ut och festa och supa men inte ja inte, jag ska förmodligen tillbringa kvällen med min älskling, kanske ner och hyra en film, tända lite ljus i rummet släcka ner, mysa, titta film och höra regnet som slår lite lätt på rutorna, låter inte det mys?? =) I think so, men frågan e ju om det blir så haha.

Jag kom iaf till skolan vid 9 tiden idag, det började med fika och massa prat, lärarna gick runt och pratade lite med alla elever och lite sånt, sedan så drog ove(en av målarlärarna) en historia och jadu vad ska man säga, tråkigare skämt får man ju leta efter... -.- menmen efter det så var det prisutdelning för bästa närvaro och precis som i julas så hade jag bäst närvaro i klassen, itne så förvånande när man tänker på våran klass haha!
Vann iaf en pensel precis som i Julas =)
sedan betygsutdelning och mian betyg blev följande:

Byggkunskap: VG
Hus- och anläggningsbyggnad: G
Måleri och byggplåt: VG
Rit- och mätteknik: G
Planglas A: G
Matematik A: VG
Svenska A: VG

Inte så dåligt va?? =) som ni märker så e det ju inte alla betyg utan vi får ju bara betyg i dom kurserna som är klara =)
Nu ska jag väll iaf läsa lite bloggar, ta det lugnt och njuta av ledigheten..
Kanske ringa måleriföretaget jag praktiserade på och prata om sommarjobb, pengar you know ;)


Penslen ja vann ;pp

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0