NÄR SKA JAG HINNA JOBBA??

tjabba!! vårt internett har inte funkat på ett tag nu, bilderna jag la upp nästan nyss skulle jag egentligen lägga upp för flera timmar sen men precis när ja gjort klart inlägget så lägger internett av -.- timeing va??
Jag har iaf inte gjort så mycket, ätit kakor, druckigt kaffe och tittat på en deckare med mamma, ja tyckte den va helt sjuk och tråkig men mamma gillar den och ja hade ändå inget bättre för mig, miss marple eller ngt sånt heter den, går typ varje onsdag I think.

Så idag har jag gjort nada.. men imorgon ska jag först damsuga hela övervåningen och sedan ska jag fixa mig för att åka och lämna tillbaks några grejer åt mamma och jag får behålla pengarna mohaha! ;p
sen efter det åker jag nog och shoppar, får ju pengar imorgon, wie!!!! =)
ska ta mig ut till landet någon helg också och göra lite småjobb där så jag får mer pengar, frågan är bara när, denhär helgen ska jag ju på födelsedags firande och sen country festival efter på lördan, och nästa helg ska mamma och pappa till några kompisars landstället så då blir det nog inte heller, blä vad jobbigt det blev, menmen.
vi hörs sen puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0