MYS MED SIS!

sådär då har jag precis ätit och precis som ja redan räknat ut så blev jag proooopp mätt!!! inte nog med att jag åt godis innan också(a)
Nu väntar jag på att syrran ska bli klar så ska vi lägga oss i sängen och titta på hey baberiba tsm och ha det mys och kul! =)
men vi hörs kanske senare puss!!


Min crazy syster.
hon bor inte hemma längre så vi träffas inte lika ofta därför e det speciellt att hon e här, brukar inte umgås så mycket med mina syskon annars:P

Kommentra
Jag har talat: jonna

Hälsa till Jessica nästa gång ni hörs e mig e du snäll. Snart e det 1 timme o en halvtimme kvar tills du fyller 17 år. GRATTIS i förskott! Hoppas du får en bra dag, saknar dig annars, var länge sen du var här. Massor av kramiz f mig....

2009-06-14 @ 22:13:25

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0