MITT NYA LIV..

Lyssna nog nu! för imorgon, eller aa när jag vaknar så börjar mitt nya liv!! Idag har ja gråtit heela dan, men imorgon då jävlar, ska bearbeta dethär och ska må bra såfort som möjligt!
Mitt motto e: Lev varje dag lyckligt, och var lycklig och låt INGEN trycka ner dig!!
De e precis de jag ska göra, känner jag att någon börjar trycka ner mig så säger jag hejdå på en gång!
Känner jag att något inte känns bra så gör jag det inte! allt jag gör ska kännas rätt!! och jag ska göra allt för min egna skull!!
Så imorgon ska jag upp, fixa mig somvanligt och ha en hel skojj dag men massa skratt och inga problem.
Och nästa gång det dyker upp ett problem så ska jag INTE hålla det inom mig utan släppa ut det, prata med någon eller skriva ner det, jag har många att prata med som lyssnar och stöttar så de ska inte vara några problem.
och e det någor jag märkt så är det att om man håller sakerna inom sig blir det som en stor klump inom en som e SVÅR att få bort, en klump som bara växer och växer och sedan gör föör ont, och sånna klumpar vill man inte ha! nej då e det bättre att man berättar och släpper ut på en gång när man känner att något inte känns rätt!
hur tycker ni att det låter?? =)

Och en sak till, jag ska aldrig låta någon svartsjuk kille ta över i mitt liv igen för det kränker mig bara, nej nu jävlar e jag peppad, jag ska bli den lyckligaste människan på jorden så fuck till alla skitar där ute och massa love till er underbara!! =)
puss!!! älskar er och mig själv (a)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0