MINDRE ÄN EN TIMME KVAR AV MIN FÖDELSEDAG!

Sådär då har dagen svischat förbi. hur känns det nu då?? Jo att vara 1 år äldre och att bara ha 1 år kvar tills 18 känns ju bra.
men kan faktiskt inte säga att jag e 100%nöjd med min födelsedag, så är litte smått besviken ja på lite olika saker, menmen allt kan itne alltid vara perfekt, eller??
aja imorgon ska jag fira med vänner, får väll se till att det blir skit bra så det väger upp det hela, eller hur!?
Nu ska jag läsa lite bloggar och så, har nästan haft besöksrekord idag känns skit bra att det kommit in mer än 30 läsare till på senaste tiden, så nu e ni ca 30 st mer än förut, wie!
Men kommentera gärna så jag får se vilka ni är!! =) och tack alla för ert grattis och alla kommentarer jag fått idag, det värmer verkligen, puss!!!




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0