MIN VECKA!

Hallå världen!! =)
Nu är jag tillbaks på riktigt om man säger så..
Jag har precis tagit ett varmt och skönt bad, rakat benen osv, gjort en hårinpackning, druckigt kaffe, slappnat av och nyss satte jag på en ansiktsmask i ansiktet som ska sitta där i minst 15 min nu så jag tänkte att jag bloggar sålänge =)

Jag praktiserade ju tisdag och onsdag och de jag har gjort är att jag varit i haninge centrum, någon som såg mig??=)
Vet iaf att det var gryyyyyyymt många som glodde och ngr som kom fram och pratade..
Varför blir ni så chockade av en snygg tjej i målarbyxor?? vänj er med att tjejer faktiskt också kan bli målare!! =)
Iaf så fick jag måla pelare, tejpa, sätta upp nymålat skyltar, måla dörr, måla tak, måla golv osv, fick titta på mycket också, man e ju där för att lära sig mer liksom, de va iaf kul men jag hade väll önskat att det var roligare jobb än domdär.. men hoppas på bättre nästa vecka! =)
I tisdags kom det ut en tjej från kicks, hon jobbade där, och frågade om vi kunde komma in och måla några rör så vi gjorde det och jag fick en body lotion gratis av henne! =) Skit gulligt!
Sen tror jag hon läste på min rumpa(på målarbyxorna) att jag hette jennifer, för märket på min body lotion var jennifer lopez, passande va??;) det luktar iaf skit gott och jag ska snart smörja in mig med den =)

aja syrran tar ju studenten idag så nu ska jag fortsätta fixa mig för vi ska åka vid 1, jävlar panik klockan e 11 for fuck sake!! :O
hejdå!! puss!!


Bilder på min body lotion, när jag rollar golvet och sista bilden e golvet som ska målas, observera att jag står i mitten av korridoren så den e lika lång åt andra hållet :O

Kommentra
Jag har talat: jonna

Duktigt av dig att flörta till dig lite lotion... Ha en bra dag med syrran o krama henne från mig. Kramiz

2009-06-04 @ 23:20:23

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0