MIDSOMMAR!!

nu har vi ätit luch och varit nere vid stranden och hälsat på ngr grannar och så.. de brukar alltid vara lite lotterier och så där men som varje år så missade vi det ;) de brukar börja vid halv 2 till ca 3 kanske och det är ju då vi äter luch så tiderna passar inte direkt ;)
Vi har iaf fint väder, eller aa de sprack upp imorse och blev sol men sedan så blev det åska och det kom några droppar också men nu har det spruckigt upp igen =)
Har väll inte sådär väldans jättekul direkt men det funkar, skulle väll vara roligare om man hade ngr fler i ens egen ålder  här, ni kanske förstår ;pp
Vi får se om jag stannar till söndag eller om ja åker hem tidigare, beror ju lite på när Jessica, Jojje och Danne åker hem, för om dom åker imorgon så tror jag nästan jag åker med dom, det är en sak om de e strålande sol och man kan jobba lite med vädret går ju fram och tillbaks hela tiden, det vill inte rktigt bestämma sig menmen, skönt med datan iaf så jag kan blogga och ha kontakt med er i storstaden ;)
I veckan har jag inget planerat, förutom onsdag den 24 då jag och mathias har varit tsm i 6 månader alltså ett halvår, så då ska vi hitta på ngt, vad vet jah inte men något mys får det bli! =)
aja nu ska jag nog läsa lite bloggar och så, puss!!!
(tråkigt utan bilder men de e ju inte min data så har inga bilder här....)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0