MATLUSTEN VART TOG DU VÄGEN??

Applåd till mig som preis lyckats få i mig 3 köttbullar och lite spagetti ;p Har nämligen börjat tappa matlusten, inte bra de!! men på senaste har jag bara ätit mindre och mindre och när jag kom hem kom jag ju på att jag inte ätit något idag!! så nyss lyckades jag trycka i mig lite, och igår käkade jag enbart lite middag, några kötbullar och lite potatis, menmen matlusten kommer väll förmodligen tillbaks så småningom, får ju hoppas på det iaf;p inte första gången jag har såhär heller.

Har iaf fortfarande grymt ont i magen och nu börjar det sätta sig i ryggen också -.- sen e jag rastlös!! har suttit på landet 4dar i rad och sen kommer ja hem hit och gör ingenting, så imorgon ska jag upp tidigt för att vara hos camilla vid 12, så ska vi fika och hitta på ngt, Niklas hennes pojkvän kommer också =) får väll se om vi 3 och kanske matte kan göra ngt på kvällen?? får prata med dom sen, nu ska jag nog lägga mig ett tag och titta tv eller ngt, kanske messa med ngn.
puss så länge!!


Kommentra
Jag har talat: Kristin

Sv; Jag tror att han köpte det på Clas Ohlsson! :) Good luck!

2009-06-22 @ 00:13:25
URL: http://liddie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0