MAT OCH MER TANKAR!

Nu har jag precis ätit, fick i mig mycket konstigt nog, jag som inte ens var hungrig, magen va ju iof helt tom så kanske inte va så kobstigt att det gick i mycket. Vi hade ju nästan ingen hemma, men jag lyckades skrapa fram 2 laxfileér, sallad, gurka och räkröra eller va de nu heter, blev riktigt gott faktiskt, jag kan bara jag vill, men de gäller att hitta orken till att laga mat också ;p
Just nu mår jag lite sådär, jag tänker MYCKET, mestadels på mathias såklar, tänker på vad jag saknar och vet fan inte om de e han eller om de e närhet jag saknar, kanske saknar känslan av att ha någon, eller så e de honom jag saknar men ja vet fan inte, börjar bli tveksam asså..

huvudet dunkar fortfarande, ska strax göra en kopp kaffe och se om de kanske kan hjälpa, annars får jag väll ta ngr alvedon och sedan tända alla ljus i rummet, gosa ner mig i sängen, titta på ngt bra på tv eller en film och äta chips, dricka cola och koppla av.
och imorgon ska jag somsagt göra ngt som får mig på andra tankar ett tag iaf, de e tufft dethär, ni anar inte asså.
Just nu börjar ja känna mig lite tom, något saknas liksom :/ fyfan..
hörs..<3


Visst ser de gott ut?? åt dock bara en av laxarn(?) haha ;p

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0