MÅSTE SOVA FAN!!

Klockan e 2 och jag e inte ett dugg trött, kanske beror på att jag sovit bort heela denhär dan, men måste gå och sova snart så jag inte sover bort hela morgondagen också då jag ska upp tidigt och städa mitt rum till att börja med, och om jag får in rätt stämning kanske jag städar hela huset och garderoben och allt men det får vi se haha!
Jag har iaf precis duschat kroppen, gjort en ansikts peeling och smort in ansiktet så känner mig superfräsch!
ska strax leta upp en pyjamas i mitt stökiga rum och sen krypa ner under det varma gosiga täcket och sova men först ska jag säga en sak! =)

Eftersom klockan är över 12 så betyder det att det är den 14 nu och då har Håkan namnsdag! min älskade pappa!!!
GRATTIS!!!! =)
och det betyder att jag fyller år om 2 dagar!! mihi fett nice!!! =D
godnatt puss!!

Kommentra
Jag har talat: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, då får jag ju säga grattis i förskott!:.)) Och att städa inför födelsedagen är inte fel -då behöver man inte städa när man fyller:.))



Tack för din kommentar inne hos mig också:.))

2009-06-14 @ 12:16:42
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0