LYSSNA NOGA NU...

... Jag kan umgås med exakt vem jag vill och med mina vänner utan att någon blir sur och bråkar!
... Jag kan skriva hjärtan till mina vänner precis som jag brukade utan att någon blir sur och bråkar!
... Jag kan gå på fest utan att någon blir sur och bråkar och anklagar mig för att vara otrogen fast jag aldrig varit det!
... Jag kan prata med vem jag vill!
... Jag kan åka vart jag vill!
... Jag kan gå ut, utan att någon frågar vart jag ska och blir sur!
... Jag kan ta nummer av gamla vänner jag har på msn utan att någon blir sur!
... Jag kan gå en hel dag utan att behöva oroa mig för att jag blir bedragen!
... Jag kan leva mitt liv som jag vill och som jag brukade!
... Jag får behålla mina pengar helt för mig själv istället för att köpa dip och grönsaker till någon otacksam kille!

Och aa jag kan sitta här hur länge som helst och bara rabbla upp saker som jag nu kan göra som jag inte kunde gör förut för då blev det bara bråk, tjaffs eller så blev jag anklagad för att vara otrogen trotts att jag aldrig varit det i hela mitt liv och kommer heller aldrig vara!!
Så de är rätt så skönt för mig att vara singel nu, vet ni det! =)

Det känns som jag precis kommit ut från fängelset och är fri till att göra vad jag vill utan att någon säger till mig, och det känns inget annat än underbart!! =)

tack alla för ert stöd, fan va ja älskar er!! =)


Kommentra
Jag har talat: Jasmine

Haha, hur hittade du till min blogg? Blev värsta förvånad när jag såg att det var du som hade komenterad :pp

2009-06-25 @ 00:50:31
URL: http://jasminekristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Jasmine

komenterat*

2009-06-25 @ 00:50:48
URL: http://jasminekristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Emil

Jadu, hon har stalkat dig länge på nätet O_O

2009-06-25 @ 02:51:26
Jag har talat: Emil

Btw Jasse så stavas det kommenterat men skit samma ^^

2009-06-25 @ 02:55:27

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0